CWaddle
Mulig.
Vi fikk heller aldri noe bevegelse i deres forsvar for å finne hull. Spesielt Maddison ble stående veldig mye og når han fikk ballen var det ingen bevegelse rundt han (da snakker jeg om slutten - Maddisons pasning før 1-0 er fabelaktig).
Som du er inne på er bevegelse nok også vanskeligere når motstanderen aldri gir bort det minste rom ved å selv angripe litt. Da må man etter mitt syn, så fremt man ikke er Barcelona fra 10 år tilbake, skape sideforflytninger hos motstanden litt som man gjør i håndball - gå fra side til side. Gjør man det med hurtighet og presisjon så vil huller til slutt komme.
Må selvsagt gi skryt til Liverpool også. De gjorde omtrent alt perfekt. Definitivt et lag som igjen har funnet seg selv litt. Hadde det ikke vært for at de spiller Europa så hadde jeg tvilt veldig sterkt på at vi kunne slått de til slutt på tabellen. Men pga EL kan det skje.
Tror det blir jevnt og skader vil påvirke. City sliter nå uten De Bruyne feks. Får de litt flere skader utover er det ikke sikkert de vinner, men normalt vinner de igjen. Topp fire tror jeg blir som det er nå. Hvor alle fire kan vinne, men hvor vi er det laget som lettest går ut. Vi kan berge på at vi spiller mye færre kamper.