Knut presley Jeg så Liverpool-Tottenham på puben, det var første sesongen til Conte om jeg ikke tar feil, den kampen ble 2-2. Under hele kampen ble jeg utskjelt og Son fikk sitt pass påskrevet pga han kom Asia.Konstant dyttet i ryggen, hvilken jøde klubb Tottenham var og vi supportere er, laget gass lyder bak meg osv.De gjorde alt for at jeg skulle reagere. Faktisk så ble jeg nervøs/redd en stund, det var så intenst at det skal ikke være mulig.Det er heller ikke første gang det skjer. Djiz. For en usmakelig gjeng.
John_chef Har sittet og sett høydepunkter fra kampen. Og med tanke på hvordan Pool fansen og media prater om hvordan dem ble snytt av VAR og dommer som ikke skulle gitt rødt kort og bla bla bla… Ingen som nevner situasjonen som fører til Pool sitt mål. Udogie har en perfekt takling på ball uten noen form for fare eller knotter. Hvor dommer dømmer helt feilaktig frispark til Pool og også deler ut gult kort. Man ser det man ønsker å se. 🥱
Knut En liten detalj fra igår jeg kom på nå var da Veliz etter 2-1 stormer i angrep. Det var en mann som virkelig håpet på å kunne putte 😁😁
Madball Var på fotballtrening idag. En haug av gutta på laget er selvfølgelig scousers. Trur aldri det har vært så dårlig stemning. Så ut som klissvåte kattunger alle sammen. Så er det ikke vanskelig å sette seg inn i situasjonen dersom vi hadde fått annullert scoring helt feil i tillegg til de røde korta. Så det er vel den som er problemet. Utvisningene fikser de selv men klart hvis dommeren fikk på øret at de hadde driti seg ut kunne han vært litt mer pragmatisk ved det andre gule feks.
John_chef Madball 2 minus blir ikke en rett. Dommer kan ikke dømme dårlig i en situasjon fordi han har gjort feil i en annen. Da blir det kaos. Den forstår hva du mener. Har lurt på det mange ganger om dommerne går igjennom førsteomgang i pausen, for å rette opp i andre!😅
Madball At de greier å score to mål på oss på vår hjemmebane med en mann mindre er selvfølgelig noe vi må ta til etterretning. Som sagt brygger det opp til et helvetes oppgjør når vi skal møte de igjen. Og ingenting hadde vært deiligere enn å gi de en omgang til
Madball Ser kampen i reprise og Sarr fremstår ganske svak synes jeg. Tenker du spesielt på det han gjør med ball. Beina hans går jo så han dekker nok mye rom . Spent på om han vil heve seg eller om det kan komme inn en annen der. Skipp. Lo celso. Højbjerg eller Bentancur. Gode midtbanespillere som er fullstendig parkert for øyeblikket
Madball Og når jeg først er inne i en liten ''rant'': Kulusevski har en skikkelig stinker av en 2.omg. sjanseløse skudd, håpløse innlegg. Enorme rom og masse ball rett i beina uten at vi stort sett får annet enn 5 meter eller brudd imot
Madball John_chef Mener ikke at han skal ''gi'' de en scoring eller unngå å ta riktig avgjørelse. Men i tvilstilfeller ville det være fornuftig å veie og vekte.
mka07 Blir spennende å se hvor godt vi kan klare oss om vi holder oss skadefrie. Kommer dårlige kamper også, men utrolig gøy å se på dette laget! Nyter fortsatt denne kontroversielle seieren. At Pool går ut med statement også. Haha koser meg virkelig.
cjmozart Det var vel nettopp det dommeren gjorde på det første gule til Jota; han innser at Jota skulle hatt gult rett før og gir derfor gult i en situasjon som kunne gått begge veier.
Kungreke Spent på om de to røde kortene blir stående, Liverpool sutrer jo noe helt sinnsykt nå. De sutrer jo alltid men denne gangen føler jeg de har tatt det til et nytt nivå.
Andreas Eg fekk ikkje sett kampen. Men merkar meg at der er nokre som ikkje er heilt fornøgde med dommarane. Uff sa. Så synd. 😆