Knut
Feilen oppstår ved hans kroppsposisjon. Når han først står feil er jeg enig med Neville at å slenge ut foten er risikofylt. Bedre å bare la ballen treffe kroppen da.
BJ er forøvrig ubrukelig på det målet. Bør slippe mannen sin til Porro og heller fokusere på ballfører.
Liverpool blir harde. De er mye bedre enn i fjor. Vi kan definitivt ikke starte som mot Arsenal - da er faren for å bli straffet meget stor.
Største faren med Liverpool er den helt ekstreme hurtigheten de har. Szoboszlai pluss de tre på topp løper fra omtrent alt bortsett fra VDV. Så hvis vi havner bak blir det utrolig tungt.
Samtidig har de en mer eller mindre helt ny midtbane. Jeg kjenner ikke Szoboszlai spesielt godt, men Jones og MacAllister bør være dårligere enn hva vi har. Trent har vært skadet og kan være et svakt punkt defensivt. Så vi bør kunne skape sjanser mot Liverpool.
For meg er dette veldig likt kampen mot Arsenal. Mer eller mindre 33.3333333% for de forskjellige utfallene. Kanskje me den liten fordel oss - hvis i alle fall Maddison er 100% klar. Er han ute vil jeg gi Liverpool fordelen. Håper også BJ er klar. Håper ikke han starter, men kan bli nyttig fra benken. Spesielt hvis vi leder når vi har passert 70min.