John_chef Her trengs det mye energi. Er mektig imponert over det vi har fått til så langt denne sesongen. Men så går jeg inn i hver kamp helt uten forventninger, da er utgangspunktet så meget bedre! 😎
CWaddle I dag tror jeg at jeg må se laget før jeg tipper. Madders og Son er ganske vesentlige i kveld...også 😉
Kungreke Vi må vinne i dag. Håper gutta tar med seg følelsen av å ha blitt ranet av VAR forrige helg.
Vansalot Håper vi gjør en grei figur hvertfall. Veldig fornøyd med uavgjort. Ved seier må jeg se om jeg finner noe hyggelig i barskapet.
Kungreke Er vel egentlig kun fornøyd med seier. Uavgjort, kun fornøyd dersom vi har dommer og var i mot oss eller driter oss skikkelig ut men klarer et comeback.
Knut Vi må begynne å vinne mot "de store" hjemme skal vi ha noe i toppen å gjøre. Spørsmålet er om det er for tidlig å forvente at vi konsistent gjør det.
John_chef Ginola14 kan være lurt å bytte litt på rollene. Richarlison har en lei tendens til å gå offside.
presley Vil ha Son som spiss, mye bedre å komme til avslutning og ikke minst bedre avslutter enn Richarlison.