Skulle jeg gjette vil de fleste som opplevde WHL savne WHL på sett og vis. Samtidig hvis man hadde tatt en fan som aldri var på WHL og nå byttet tilbake til den gamle - er jeg rimelig sikker på at vedkommende ville blitt særs skuffet.
Hva gjelder atmosfære vil jeg si nja. Det finnes de som har vært på WHL mye oftere enn jeg var, men jeg jobbet tidligere for et britisk firma som gjorde at jeg fikk sett Tottenham ganske ofte - både på WHL og på en del bortekamper. Atmosfæren var på vei nedover lenge før vi bygget ny stadion. Og det var ikke bare gjeldende for oss - men alle lag i England virker det som. Kun vært to ganger på den nye så ikke all verden til utvalg, men de klart dårligste kampene jeg har vært på atmosfæremessig har vært på WHL (se bort i fra Wembley som var krise alltid) og de beste har vært WHL.
Så vet jeg ikke når man bygger nytt om man kunne bygget det bedre i den forstand at det hadde føltes mindre nytt muligens? Tror egentlig vi har gjort en veldig bra jobb når man først bygde nytt at det ble som det ble. Kan ikke si jeg savner at WHL hadde blitt et lappeteppe ala Old Trafford. Eller at vi hadde bygd noe så håpløst som Stade Velodrome som virket gammel og utslitt kun noen år etter at den sto ferdig (ferdig «renovert»).