Knut Når det er sagt så var hardcore fansen på Park Lane og Shelf side på den gamle stadion mer samlet enn den er nå (dvs på enkelte deler av stadion var det mye trykk). Nå er de mest ivrige i stor grad spredd utover et mye større område på Park Lane-tribunen, noe som gjør at det er vanskeligere å dra i gang noe. Shelf side-atmosfæren er dessverre nesten helt borte.
Enig i det, men deres evne til å få med seg mer eller mindre hele stadion var borte lenge før WHL forsvant etter mitt syn.
Og selv om de skulle ha stått samlet vil 2000stk som står tett på WHL være rundt 5% av folket, mens det nå er 3%. Det merkes. Hadde dette skjedd for 50 år siden hadde nok den "harde kjerne" vokst med de større tribunene, men den harde kjerne var nok allerede på vei til å bli mindre og nå blir den mindre på en større tribune.
Må egentlig si jeg var positivt overrasket over stemningen de to gangene jeg har vært på den nye banen. Så kan det være fordi kampene før var på Wembley, forventningene ikke var så store samt at jeg husker veldig godt mange særs tamme kamper med tanke på stemning fra WHL. De siste årene prioriterte jeg bortekamper rett og slett fordi opplevelsen på WHL ofte var dårlig.