Knut Ikke overraskende er THST negative til prisøkningen: https://www.thstofficial.com/thst-news/tottenham-hotspur-season-ticket-increase?
Schism Knut Og i samme periode har lønningene i UK økt med rundt 6%. Deres rolle er å spille sinte så greit nok, men dette er virkelig ikke en stor sak. THST får være glade de ikke kjøper tjenester fra firmaet jeg jobber i. Vi har økt mye mer enn 6% 😄
Schism Knut Utvilsomt ikke. Allikevel litt trist. At man ikke saklig kan snakke sammen. Hvis det er riktig at vi ikke har økt mer enn 1.5% de siste årene og nå øker i henhold til lønnsøkning så vil jeg si det er veldig «fair». For meg mister man da tyngde når man trenger det.
Knut Enig. Når det er sagt så ligger vi vel nesten helt i toppen priset sammenlignet med andre klubber fra før.
Knut Kungreke det tror ikke jeg heller - men viser at for grasrota så er dette uakseptabelt. Handler tydeligvis først og fremst om dette kuttet i pensjonist-billetter, fremfor den generelle prisøkningen. I utgangspunktet har jeg en viss sympati for det. De fleste får jo dårligere råd når de er pensjonister.
Kungreke Har også sympati men samtidig tenker jeg at sånn er livet. En gang i tida kunne man betale regningene sine gratis i banken. Nå er du heldig om du finner en bank i det hele tatt og gebyret per regning er vel 25kr hvis ikke mer. Synes ikke noe om det og det rammer langt flere.
Schism Jeg har ingen sterke syn på saken da jeg kan alt for lite om den, men generelt klager mennesker over forandringer som straffer enselv uansett hvor godt begrunnet de er. Bodde selv i Frankrike da man hadde store streiker delvis fordi man ønsket å øke pensjonsalderen for lokfører og andre som hadde betingelser som nok var mer tilrettelagt fra den tiden det å feks være en lokførerer medførte hardt fysisk arbeid og til dels risiko.
Kungreke Schism Er vel litt i denne gata jeg faller. Føler mye av oppstyret nå er folk som pusher de eldre foran seg, har ikke registrert en eneste "gamling" som klager på det på vegne av seg selv enda. Men så bor ikke jeg i London helle.
Knut Knut Tydeligvis ikke: ...with plans for a 30-storey hotel consisting of 180 rooms and 49 residential apartments approved by Haringey Council...