Schism Hadde vi bare brukt de pengene på spillere!

Ja, det kunne vi gjort men bare én gang...

At vi plutselig ønsket å flytte til andre enden av byn på en friidretsbane er vel en svært dårlig skjult hemmelighet for å presse bydelsrådet (eller nå hva det heter) til å legge ting til rette for oss. Men det kan helt sikkert ikke bevises, så la oss diskutere det en gang til 🙃

3 måneder senere

OysteinS Gammel diskusjon. Men stadion ble vel bygget 10 år for sent og til en dobbelt så høy pris som budsjettert. Men det ble til slutt, og forhåpentligvis kan vi høste fruktene av det nå fremover 👍🏻

I en alternativ virkelighet.

Kungreke greit at vi bidrar med kroner, men det nytter ikke hvis vi har en "kasserer" som ikke kan forvalte midlene, der er Levy best!

15 dager senere

Data reveals how much money Tottenham earn from the average fan on matchday.

According to new data on matchday spending from the 2021/22 season, Tottenham Hotspur brought in the most money per fan per match of all the Premier League teams.

Since the Tottenham Hotspur Stadium opened its doors in 2019, Spurs have gradually become more and more of a commercial behemoth in the world of football.

Indeed, according to the annual report from Deloitte, Tottenham are now the eighth richest club in the world, surpassing London rivals Arsenal and Chelsea.

Regardless of the many criticisms thrown his way, Spurs chairman Daniel Levy has undoubtedly done a great job in building the club’s reputation from a business point of view over these last few years.

On average, Tottenham fans spent £71.23 per match at the stadium, while their nearest competitors, Manchester United, had fans spending £64.27 per game, and Chelsea fans shelling out an average of £62 exactly.

Arsenal (£59.05 per match) and Liverpool (£51.49) are the only other two teams who came close to that top group, with Manchester City next in the list, way back at an average spend of £36.24 per game.

https://www.spurs-web.com/spurs-news/data-reveals-how-much-money-tottenham-earn-from-the-average-fan-on-matchday/

Kan bruke mer penger når det tar 1 sekund å tappe en øl. Ps, ikke trykk inn magneten i bunnen av glasset 😂

Kungreke White Hart Lane hadde definitivt mer sjarm - men der måtte du velge mellom å gå på do eller kjøpe deg en pils ila pausen. På nye stadion rekker du begge deler uten problemer 😁

Knut Jepp, men det lukter ikke gammel urin av hele stadion lengre. Lukter ny BMW og det liker jeg da altså ikke!!

Sprøtt å tenke på at en gjennomsnittstilskuer på våre kamper bruker 99% mer penger enn en som drar og ser en city kamp. Helt villt faktisk.

£36.24 x 1.9655 ≈ £71.23. Dvs vi genererer 97ish prosent mer omsetning per hode per kamp enn det City gjør.

EDIT: Egentlig smått utrolig. De eneste gangene jeg kommer i nærheten av noe slikt personlig er når jeg evt skulle finne på å handle i club-shopen. Det blir sjelden noe mer enn 2-3 øl og evt noe mat inne på stadion - noe som skulle tilsi at jeg kanskje genererer £25 - £35 i stadion-omsetning per kamp jeg er på.

• Cuti svarte på dette.

RM lider vel under at de bygget om, men sprøtt at vi har gått dit uten hjelp.