Knut cjmozart En gooner-narkis. Ingen fan av doxing generelt, men det gjør meg ikke så mye at bilde og kontaktinfo/adresse til denne mannen nå sirkulerer i sosiale medier merker jeg.
Schism Så ufattelig irriterende og håpløst at vi pissa bort alle de pengene på tribuner og høytalere. Vi er en fotballklubb! Hadde vi bare brukt de pengene på spillere!
OysteinS Schism Hadde vi bare brukt de pengene på spillere! Ja, det kunne vi gjort men bare én gang...
Schism Er jo bare å lese tidslinjen. London Stadium dukker vel ikke opp som et konkret alternativ før 1-2 år etter at prosjektet ble satt igang. Men hvorfor la fakta stå i veien for noe.
Cuti Opplagt ikke før Omympic Stadium gikk til Spammers i stedet for oss at beslutningen om Tottenham Hotspur Stadium ble tatt. Men nå handlet ikke dette om stadion på den måten. Ange synes garderoben er blitt et diskotek med ymse musikk.
Schism Førstevalget dukket ikke opp før 1-2 år etter at prosjektet var satt i gang. At det var et foretrukket alternativ på et eller annet tidspunkt er mulig. Har jeg ingen sterke syn på. Er jo noe med å legge press på lokale myndigheter osv også.
Kungreke Såklart kjøpte klubben opp tonnevis med land i nord london for å flytte ut av bydelen. Gir mening det.