Tottenham Hotspur Stadium
Rett før NFL.
Palestinsk arse fan. Eller bare en av delene.
Vistnok bare en narkis med fritidsproblemer
Det var ca £20 000,- ikke flere hundre tusen pund som tidligere meldt.
Så ufattelig irriterende og håpløst at vi pissa bort alle de pengene på tribuner og høytalere. Vi er en fotballklubb! Hadde vi bare brukt de pengene på spillere!
- Redigert
I hvert fall greit det ikke ble London Stadium som var Levys førsteønske.
Opplagt ikke sant, men vi kan jo late som.
Er jo bare å lese tidslinjen. London Stadium dukker vel ikke opp som et konkret alternativ før 1-2 år etter at prosjektet ble satt igang. Men hvorfor la fakta stå i veien for noe.
- Redigert
Opplagt ikke før Omympic Stadium gikk til Spammers i stedet for oss at beslutningen om Tottenham Hotspur Stadium ble tatt.
Men nå handlet ikke dette om stadion på den måten. Ange synes garderoben er blitt et diskotek med ymse musikk.
Førstevalget dukket ikke opp før 1-2 år etter at prosjektet var satt i gang. At det var et foretrukket alternativ på et eller annet tidspunkt er mulig. Har jeg ingen sterke syn på. Er jo noe med å legge press på lokale myndigheter osv også.
Såklart kjøpte klubben opp tonnevis med land i nord london for å flytte ut av bydelen. Gir mening det.
Smart å presse opp prisen WH måtte betale
Er vel en gammel diskusjon. For meg er det ingen tvil om at vi først og fremst ønsket å være rundt WHL. Så betyr ikke det at man ikke så etter andre muligheter underveis. Var jo en periode man slet med å få kjøpt opp alt det resterende landet, lokale myndigheter ville ikke bidra med nok transportkapasitet osv. - samtidig som man evt. kunne få en "gratis" stadion et annet sted (eller i alle fall mye billigere). Ikke så rart at man underveis undersøkte flere ting - uten at det er noe som tyder på at Levy hadde som ønske å flytte ut.
Når jeg sier "opplagt" snakker vi ikke 100%. Det kan jo dukke opp en epost eller noe som viser det motsatte, men jeg føler meg rimelig komfortabel på 99.9%.
Så tror jeg alle er enige om at det løste seg fint.