Må få ut litt frustrasjon/skuffelse.Håper det er greit 😉
Utrolig skuffende dette her.Vi ryker ut av cupen nesten før den har begynt.Jeg ville vinne denne cupen, jeg ser ikke på dette som en Mikke mus cup, jeg ser et trofe vi kan vinne.Siden 2005 har kun to antatt svake lag vunnet denne cupen (Birmingham& Swansea).
Hvorfor Ange bytter ut nesten hele laget er merkelig og skuffende.Dette er samme feil som ble gjort sist sesong borte mot Sheffield United.Greit å prøve andre spillere, men sett innpå maks 3-4 "nye" spillere.
Vår midtbane fungerte ikke, her burde Ange gjort bytter i pausen.Satt innpå for.eks. Maddison og Bissouma eller Sarr og Bissouma.Maddison kommer innpå når det er under 10 min igjen?
Hvis Lo Celso og Højbjerg er på vei bort, hvorfor får de starte kampen?
Forster gjorde gode 97 min.Men på straffene var han håpløs.Det må være noe av det svakeste jeg har sett av en keeper på lang tid.
Sette opp Sanchez på straffer er håpløst, har vel aldri tatt en eneste straffe.Sanchez den siste jeg trodde skulle ta straffe, jeg tenkte ikke engang at han når jeg gikk gjennmom hvem som kunne ta straffe.
Ange gjorde feil i går, men jeg kan leve med det.Han sa selv at det vil være en berg og dalbane sesong.
Det tar tid, ny manager vil gi de fleste spillere sjansen.Som sagt så lever jeg med det, men han må lære av det.
Håper FA-cupen kan bringe oss et trofe 🤩.
Hvorfor nedpriotere vi cupene, er det styret som sier at det er kun ligaen vi skal fokusere på?
Er Ange med på slike møter eller får han bare beskjed hva som skal prioteres?