Tottenham Hotspur (8) VS Manchester United (5)

Turnering: Premier League
Når: 19. august 2023 kl 18:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Michael Oliver
TV: Viaplay, Viasport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Emerson Romero van de Ven Udogie
Bissouma Maddison Skipp
Kulusevski Richarlison Son

Innbyttere: Austin, Sanchez, Davies, Porro, Højbjerg, Sarr, Lo Celso, Solomon, Perisic
Skadet: Gil, Bentancur, Sessegnon, Whiteman, Forster
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Rashford
Forventet resultat: 2 - 1 (Bissouma, Maddison)

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/294-tabellkonkurranse-2324/3 (oppdatert poengoversikt kommer snart)

#Tottenham #Manchesterunited #TottenhamManchesterunited

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Blir spennede å se om Ange lar samme førsteellever prøve seg igjen, eller om han har en mer rullerende/dynamisk tilnærming. Også noe usikkerhet knyttet til Romero antar jeg.

Håper egentlig han rullerer litt, for måten vi spiller på krever mye av spillerne over tid.

Tviler på at det blir noe rullering nå. Lenge mellom kampene. Viktigere er å sette litt spill.

OsvaldoArdiles

Kan skje, men tviler. Skipp er mer disiplinert defensivt enn Sarr. Bissouma er litt rotete fortsatt så jeg tror Ange ønsker å ha en litt kjedelig kar ved hans side inntil videre. Mer tro på Højbjerg i så fall, men ser ingen særlig grunn for han å bytte.

Laget er egentlig veldig offensivt satt opp selv med Skipp. Mot United bør man få ganske mye plass generelt så trenger ikke nødvendigvis Sarr som normalt er litt mer skapende enn Skipp.

Tror derimot vi får se mye av Sarr når ting får satt seg litt. Evt hvis vi ikke presterer mot United og Ange ønsker noe nytt. Ingen spilte seg ut mot Brentford.

Jeg håper vi lar backene holde bredden litt oftere enn i forrige kamp sånn at Son/Kulusevski kan dra seg litt smalere i banen og få flere avslutninger.... pga innoverbacker synes jeg våre kanter måtte holde bredden litt for mye og d er dumt m skuddføttene de har...

Hawk

Ingen ekspert på Ange, men virker ikke som det er slik han vil spille - altså at vi må forvente brede vinger og heller «trange» backer. Sikkert unntak ettersom hvordan spillsekvenser går, men generelt med brede vinger.

Schism Vet han liker å spille m "innoverbacker", men synes d var enda mer ekstremt mot Brentford enn i treningskampene... OM han vil forsette slik så ønsker jeg faktisk Son som spill ganske raskt om ikke Richarlison levere skikkelig i løpet av 2-3 kamper.

Forventer tap i denne, ikke fordi vi er dårlige eller håpløse, men fordi vi er i omstilling. Derfor bør egentlig de beste lagene slå oss denne sesongen, spesielt så tidlig som nå.

Håper selvfølgelig på seier og gleder meg til ny kamp!

Ja, her kan alt skje faktisk. Til og med jeg sliter med å tippe utfallet av denne😉 Skal sies at jeg bommet grovt på første 😜

Hvis united spiller som mot Wolves burde det være mulig å slå dem så lenge vi holder ballen i laget npå en god måte og får utnyttet det tomme rommet de har på midten med Casemiro mer eller mindre helt alene.

Knut Du har helt rett i det, men de "skal" være blant de beste, og ønsker man å være blant de beste (topp 6), er vi etter min denne sesongen et lag man bør slå. Når det er sagt, som CWaddle skriver, alt kan skje. Det kan til og med hende at vi blir blant de beste, men tør ikke skru opp forventningene mine om det. Foreløpig innstiller jeg meg på å nyte god offensiv fotball denne sesongen, så får vi heller se hvor det tar oss.

Madball Michael Oliver pleier å være av de bedre og etter skandalen på mandag bør dommerne skjerpe seg, får bare håpe at det ikke slår ut i antihjemmedømming...

Noen som forøvrig har sett noen reaksjoner eller uttalelser angående dette straffesparket, eller er det bare fansen som så denne åpenbare feilen?

Dommerne har innrømmet tabben og er utestengt fra dømming kommende helg. Hjelper ikke så mye det hver gang men.

Merker at gapet mellom forventninger og forhåpninger er ganske stort enda.
          Man håper at ting skal klikke og at vi spiller attraktiv offensiv fotball og putter mange mål.
          Men tenker samtidig at det tar tid å få satt dette laget. Relasjoner og samhandling kommer over tid, så da må man ha litt tålmodighet.

Ønsker én endring på laget, Lo Celso inn for Kulu, Lo Celso satte skikkelig fart på angrepet i sommer, og Kulu har virket å slite lenge.