Mabbutt Vet ikke om dette er riktig trÄd, men Þnsker Ä komme med en stor kudos til forumets aktive brukere og en spesiell takk til @Schism og @Cuti ! Dere befinner dere svÊrt ofte motsatt pol, likevel ofte med sterke og reflekterte meninger, og det blir svÊrt bÄde morsom og interresant lesning. Og nÄr to aktive brukere diskuterer som dere, Äpner det ofte et rom for deltagelse fra flere av oss som igjen skaper et levende forum!
Jeg husker fra det gamle forumet brukere som «Ăivind», «HH» og en som skrev pĂ„ nynorsk, som ogsĂ„ hadde denne pĂ„virkningen, og om de ikke er her under andre navn, sĂ„ er de hjertelig velkommen tilbake!
Dersom kampen er litt kjedelig, tar jeg meg ofte i Ä ha blikket mer pÄ forumet enn kampen, og det sier litt om forumet.
Jeg liker Ä se innom andre forum; Arsenal sitt er litt kjedelig, alle virker Ä vÊre ganske enige, og det er stort sett bygd opp pÄ hÄn av andre klubber og supporte. United sitt er mer som vÄrt, spesielt trÄden om Rashford har vÊrt interessant i det siste, god temperatur!
StÄ pÄ @Cuti og @Schism og alle dere andre, dere holder virkelig forumet levende!!
(HĂ„per dette blir tatt som et komplimentđ)