Vet ikke om dette er riktig tråd, men ønsker å komme med en stor kudos til forumets aktive brukere og en spesiell takk til @Schism og @Cuti ! Dere befinner dere svært ofte motsatt pol, likevel ofte med sterke og reflekterte meninger, og det blir svært både morsom og interresant lesning. Og når to aktive brukere diskuterer som dere, åpner det ofte et rom for deltagelse fra flere av oss som igjen skaper et levende forum!
Jeg husker fra det gamle forumet brukere som «Øivind», «HH» og en som skrev på nynorsk, som også hadde denne påvirkningen, og om de ikke er her under andre navn, så er de hjertelig velkommen tilbake!
Dersom kampen er litt kjedelig, tar jeg meg ofte i å ha blikket mer på forumet enn kampen, og det sier litt om forumet.
Jeg liker å se innom andre forum; Arsenal sitt er litt kjedelig, alle virker å være ganske enige, og det er stort sett bygd opp på hån av andre klubber og supporte. United sitt er mer som vårt, spesielt tråden om Rashford har vært interessant i det siste, god temperatur!
Stå på @Cuti og @Schism og alle dere andre, dere holder virkelig forumet levende!!
(Håper dette blir tatt som et kompliment😊)