Manu's tap for Grimsby mĂ„ ha truffet hardt đ Har hatt en liten hobby med Ă„ lese litt pĂ„ forumet deres, bare for Ă„ kjenne litt pĂ„ stemningen, men i dag var det stengt. Man mĂ„ nĂ„ vĂŠre innlogget for Ă„ lese der, akkurat som Kop-forumet.
Har nok kjent pÄ litt skadefryd (for mine barndoms mobbere), men ogsÄ pÄ en del empati nÄr jeg har lest der inne. De har jo havnet litt i den situasjonen vi har vÊrt i de siste 30+ Ärene.
Det interessante med slike forum (de fleste forum uavhengig av tema), er at man kjenner seg igjen. De har sin @Schism sin @Cuti sin @rihno sin @knut osv, altsĂ„ sterke bidragsytere pĂ„ hver sin mĂ„te. Opplevde faktisk det samme pĂ„ noe sĂ„ annerledes som et Amstrad-forum. Alle typene var ogsĂ„ der đ
HĂ„per det ikke blir nĂždvendig Ă„ lukke dette forumet for eksterne lesere, for jeg tror diskusjonene er det viktigste for Ă„ trekke nye medlemmer đ MĂ„ si at det var litt trist at de stengte, for det var ganske interessant Ă„ lese.
PS: Utifra det jeg leste, hadde medlemmene pĂ„ utdforumet tatt i bruk KI til Ă„ skrive innleggene sine da đ HĂ„per de Ă„pner det igjen, for det var, som her mye god lesning, hĂžy temperatur og ogsĂ„ gode perspektiver.