Brentford (-) VS Tottenham Hotspur (-)

Turnering: Premier League
Når: 13. august 2023 kl 15:00
Stadion: Brentford Community Stadium
Dommer: Robert Jones
TV: Viaplay, Viasport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Emerson Romero Davies Udogie
Bissouma Maddison Skipp
Kulusevski Kane Son Perisic

Innbyttere: Austin, Dier, Sanchez, Reguilon, Porro, Perisic, Sarr, Lo Celso, Solomon, Richarlison, van de Ven, Véliz(??), Devine(??), Scarlett(??)
Skadet: Gil, Bentancur, Sessegnon, Whiteman, Forster, Ndombele(?)
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Mbeumo
Forventet resultat: 1 - 2 (Maddison,Kane, Son)

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/294-tabellkonkurranse-2324/3

#Tottenham #Brentford #BrentfordTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Davies, Skipp (og kane) er de usikkre kortene for meg i den starting11 selv om jeg egentlig skulle ønske at Son var usikker også. Solomon og Perisic har spilt bedre i pre season. Sarr nær start på bekostning av Skipp regner jeg med.

cjmozart Tror Sarr kunne vært aktuell for Bissouma også. Synes både Skipp og Sarr har sett bedre ut i pre-season, men mulig jeg er litt forutinntatt pga forrige sesong... Synes ikke Kulusevski og Son har vært helt det store heller. Tror både Solomon og Lo Celso kunne bekledd de rollene. Men samtidig, er vel ikke lurt med for mange utskiftninger...

Dette er et mentalt spill også. Ange har sagt han er klar. Nå må Ange om ikke annet late som Richarlison er hans mann. Går det 10-15 kamper og Richarlison faller rundt som i fjor så får vi se. Skårer han 7-8 i de første 10-15 kampene så er all tvil lagt til siden og Richarlison er vår nye spiss.

Første kamp og det uten Kane.Ja ja, vi må løse det på et eller annet vis.

Usikker på om de har solgt Reya, men tviler vel på om han står i mål.Det hjelper oss.
    Tror vi kommer til å se et helt nytt Tottenham denne sesongen, la oss håpe Ange lykkes med det han vil.Mer offensivt, mer aggresivt, vinne ballen tilbake raskt.
    Det jeg er redd for er at vi blir veldig åpne bakover, redd for vi slipper inn mye mål denne sesongen også.Håper på minst en til midtstopper før vinduet stenger.

Vi har offensiv kraft, Richarlison kommer til få mange innlegg og sjanser denne sesongen.La oss håpe han greier å få ballen i mål.

Vicario
    Royal-Romero-VDV-Udogie
    Bissouma-Sarr
    Kulu-Maddison-Son
    Richarlison

Trur kanskje det blir Skipp i stedet for Sarr og usikker på om vdv går rett inn; ellers tipper jeg du får rett.

cjmozart
      Tenker det bare få han inn på laget.Hvem skal være makker for Romero, Davies, Sanchez eller Dier.Nei her er det bare å kjøre på 😁.
      Seriøst, hvis det ikke bli VDV, så tror jeg det blir Sanchez pga farten hans.

Sanchez var jo god sist, Davies ikke, så skal pre season telle blir det nok Sanchez

Ange sa vel i praksis at VDV ikke starter?

Hadde vært morsomt med Sanchez, men jeg tror det blir Davies.

Fotball.london tipper følgende:

4-3-3: Vicario; Emerson, Romero, Van de Ven, Davies; Skipp, Bissouma, Maddison; Kulusevski, Richarlison, Son.

Logikken er at de tror at fristelsen blir for stor til å ikke spille VDV bak, men at de ikke kan ha to "nye" på venstresiden, så Davies går inn for Udogie.

Jeg er utrolig spent på denne kampen. Hvordan vi kommer til å framstå. Det blir utrolig spennende å se om vi endelig kommer oss bort fra at vi alltid slipper inn tidlig og først i kampene. Håper vi er mer fokusert og på fra start.

cjmozart I utgangspunktet ville jeg sagt Destiny ELLER VdV på grunn av relasjoner, selvom jeg tror begge blir førstevalg utover sesongen. Når det er sagt, har det kanskje lite å si så lite samspilt forsvaret har virka de siste årene. Og godt mulig Udogie er godt nok integrert allerede.

Uansett, veldig spent på laget, vi har mange som har gjort et godt inntrykk i sommer!