OsvaldoArdiles Det høres slik ut
PL: Brentford - Tottenham | 13. august 2023
Dette er et mentalt spill også. Ange har sagt han er klar. Nå må Ange om ikke annet late som Richarlison er hans mann. Går det 10-15 kamper og Richarlison faller rundt som i fjor så får vi se. Skårer han 7-8 i de første 10-15 kampene så er all tvil lagt til siden og Richarlison er vår nye spiss.
- Redigert
Første kamp og det uten Kane.Ja ja, vi må løse det på et eller annet vis.
Usikker på om de har solgt Reya, men tviler vel på om han står i mål.Det hjelper oss.
Tror vi kommer til å se et helt nytt Tottenham denne sesongen, la oss håpe Ange lykkes med det han vil.Mer offensivt, mer aggresivt, vinne ballen tilbake raskt.
Det jeg er redd for er at vi blir veldig åpne bakover, redd for vi slipper inn mye mål denne sesongen også.Håper på minst en til midtstopper før vinduet stenger.
Vi har offensiv kraft, Richarlison kommer til få mange innlegg og sjanser denne sesongen.La oss håpe han greier å få ballen i mål.
Vicario
Royal-Romero-VDV-Udogie
Bissouma-Sarr
Kulu-Maddison-Son
Richarlison
Trur kanskje det blir Skipp i stedet for Sarr og usikker på om vdv går rett inn; ellers tipper jeg du får rett.
Sanchez var jo god sist, Davies ikke, så skal pre season telle blir det nok Sanchez
Ange sa vel i praksis at VDV ikke starter?
Hadde vært morsomt med Sanchez, men jeg tror det blir Davies.
Fotball.london tipper følgende:
4-3-3: Vicario; Emerson, Romero, Van de Ven, Davies; Skipp, Bissouma, Maddison; Kulusevski, Richarlison, Son.
Logikken er at de tror at fristelsen blir for stor til å ikke spille VDV bak, men at de ikke kan ha to "nye" på venstresiden, så Davies går inn for Udogie.
Jeg er utrolig spent på denne kampen. Hvordan vi kommer til å framstå. Det blir utrolig spennende å se om vi endelig kommer oss bort fra at vi alltid slipper inn tidlig og først i kampene. Håper vi er mer fokusert og på fra start.
Virker veldig rart om det ikke blir Udogie fra start
cjmozart I utgangspunktet ville jeg sagt Destiny ELLER VdV på grunn av relasjoner, selvom jeg tror begge blir førstevalg utover sesongen. Når det er sagt, har det kanskje lite å si så lite samspilt forsvaret har virka de siste årene. Og godt mulig Udogie er godt nok integrert allerede.
Uansett, veldig spent på laget, vi har mange som har gjort et godt inntrykk i sommer!
VdV og Udogie Balsey og bra
Ballsy Dier ikke på benken heller.
Slett ikke verst det der altså
- Redigert
Eg likar det. Kan fort hende vi går på en smell. Eg er forberedt. Eg vil sjå attraktiv fotball med guts og sjel! Vil heller tape 7-6 ell å sjå ett einaste "sikre seg til" 0-0, 1-0 eller 0-1 resultat til.
Vil og heller tape 4-3 med godt spel enn å sjå oss lede kampen, parkere bussen for så å tape uansett.
Dette blir BRA!!!
- Redigert
Ja, forresten. Madders 10 og Odugie 38. Både i kampen og på nettsidene til klubben vår. Solomon 27.