Knut Enig i at Veliz bør komme seg et sted han får spille. Og at han ønsker seg hjem skjønner jeg jo godt - der gikk det jo ganske godt før han dro.
Kungreke Knut bare passe på at personen som lagde Cordoso papirene holdes langt vekke fra denne delen.
Knut Skal vel godt gjøres å få noe særlig for denne gutten uansett basert på sesongen som gikk. Han må prestere først, så kanskje det kan bli snakk om litt penger. Krysser fingrene for at det går mer på skinner for ham i hjemlandet!
Schism Ja. Ikke noe å stresse med. Tviler på at han blir en ny Sørloth, men fortsatt mulig for Veliz å våkne opp. Skulle han finne tilbake til noe i hjemlandet igjen er han fort verdt noen millioner. Lite å tape her tenker jeg.
OysteinS Cuti For der er vi elendige. Det har du kanskje rett, jeg vet altfor lite til å kunne kritisere, selv om det ofte er det enkleste.
Cuti OysteinS Ikke veldig kontroversielt å mene at vi sliter med å bli kvitt spillere permanent for greie summer.
OysteinS Cuti jeg bare spurte fordi du hele tiden er så missfornøyd med klubben du angivelig er fan av, ikke mer enn det.