Kungreke Cuti haha, han har aldri fått noen sjanse til å bevise noe som helst for oss. Han står med 8 kamper for Tottenham, men til sammen har han ikke en kamp engang. Absurd at du kan påstå at han har fått flere sjanser til å overbevise. Men ja, narrativspinningen er i gang igjen. Kverner på som vanlig.
Ginola14 Kungreke F.eks. Fått mere minutter der han har vært. Imponert mer på trening og kamp. De fleste talenter ender jo opp med å ikke bli PL materiale, så fair enough, vi prøvde.
Kungreke Ginola14 Virker ikke som vi prøvde så veldig hardt her. Men Veliz var vel en klubbsignering, så sikkert derfor han ikke kunne brukes.
Ginola14 Kungreke Men vi har da lånt han ut. Han har da fått flust med sjanser på trening og kamp. Vi kunne hatt brukt for han under krisen i vinter, men når skulle han ellers fått prøvd seg? Og ikke minst til fordel for hvem?
Kungreke Ginola14 Det understreker egentlig hele poenget mitt, vi kjøpte en spiller uten å ha noen klar plan for utvikling/benyttelse. Han har definitivt aldri fått sjansen hos oss. Det han har levert på lån er ikke noe dårligere enn typ Harry Kane i Leicester. Strengt tatt burde vi bare frigi spilleren så han kan dra hjem til Argentina hvis han vil det.
Ginola14 Mye mulig det det var dårlig "research" og et dårlig kjøp. Men det vil jo alltid være risiko for at unge talenter som hentes ikke slår ut i full blomst. Veliz var vel veldig uheldig i timingen med langvarig skade da han faktisk fikk prøve seg, om jeg ikke husker feil.
Knut Racing have made an offer of $5m for 60% of Alejo Veliz. Spurs would hold a 40% sell on clause. Which means they’ll pay 60% of his value now as they do not have the funds to pay 100% the remaining 40% will be held as a sell on clause. Veliz wants to return to Argentina.
ManagerBill Knut Dette er en god deal for Vĕliz,,,viktig at han kommer til en klubb dr han får spille kanskje opp mot sitt maximale,,,en å vere i en klubb å råtne vekk.....
Kungreke Knut bare passe på at personen som lagde Cordoso papirene holdes langt vekke fra denne delen.
Knut Enig i at Veliz bør komme seg et sted han får spille. Og at han ønsker seg hjem skjønner jeg jo godt - der gikk det jo ganske godt før han dro.
Knut Skal vel godt gjøres å få noe særlig for denne gutten uansett basert på sesongen som gikk. Han må prestere først, så kanskje det kan bli snakk om litt penger. Krysser fingrene for at det går mer på skinner for ham i hjemlandet!
Schism Ja. Ikke noe å stresse med. Tviler på at han blir en ny Sørloth, men fortsatt mulig for Veliz å våkne opp. Skulle han finne tilbake til noe i hjemlandet igjen er han fort verdt noen millioner. Lite å tape her tenker jeg.
OysteinS Cuti For der er vi elendige. Det har du kanskje rett, jeg vet altfor lite til å kunne kritisere, selv om det ofte er det enkleste.