Jeg er overbevist at Brennan Johnson har trent ekstra.Han blitt mye bedre i det aller meste.
Timing på løp, avslutninger, mottak, osv.
Han løper mer riktig og han vil ha ballen.Ikke redd for å feile.Han gir alt og når har han imponerende 5 mål på 5 kamper.Faktisk kunne det fort vært mer.
Han er blir guidet riktig hvis vi kan si det, han gjemmer seg ikke på banen eller utenfor.Han stille opp til intevjuer etter kampen.Jeg er veldig imponert over det han har fått til, gått gjennom mye og nå står han sterkere enn noensinne.
Måten han avslutter nå er helt annen klasse.Han mer rolig og avslappet foran mål.
Målet mot Coventry er klasse, fult høyde med Son og Kane.Iskald og rolig, bare vipper ballen over keeper.Som om han gjort det tusen ganger før.
Mot Qarabag tøff posisjon, men han er kald og rolig, bruker bredsiden og plassere ballen utenfor keeperen rekkevidde.
Mot Brentford er han igjen iskald, skrå vinkel, men skuddet er perferkt.Skarp fra den posisjonen.
Mot United bevege han seg riktig, han leser situasjonen helt riktig og plutselig er han på blank kasse.
Målet mot Ferencvaros er han igjen kald og rolig, bredsider den i hjørnet med venstre fot.
Har alltid trodd på han.Denne sesongen kommer til å bli stor for han.Jeg nevnte det for god stund siden, han minner meg om en ung Giggs.Rask, teknisk god og nå sitter avslutningen også.