Andreas Eg har veldig lysst å like Brennan. Og på sitt mest effektive er han veldig god. Men det manglar nok desverre litt for at han skal kunne bli ein top ving på eit top lag i PL
Blir gjerne motbevist. Men han blir nok neppe den neste store.
Så han kan nok være ein god nok squad player for oss. Men burde ikkje være ein som startar kampar fast.
Der jeg tror han ender opp selv. Men som deg håper jeg at jeg tar feil.
Han virker som en flott fyr med riktig innstilling. Det han trenger er litt mer «killer». Alle angripere i toppklassen har noe i seg hvor de tar litt ekstra plass. BJ mangler det alt for ofte enn så lenge. Er det noe han kan vokse inn i? Det finnes en mulighet - selv om det som oftest er motsatt. At unge spillere prøver å ta for mye plass. Son som yngre vil jeg si var slik.
Kulusevski sliter etter mitt syn med mye av det samme. Han hadde en angripers «aura» rundt seg den våren, men klarer nå ikke å finne tilbake til den.
Johnson må opp rundt omkring 10 målpoeng for at han statistisk sett skal være enn veldig god angriper for et topplag (enda 5 til for å være en av PLs beste). Jeg skal ikke si at det er umulig, men det vil overraske meg. Og som jeg mener Andreas riktig beskriver må han også rydde opp en del småtteri i spillet sitt. Det er også mulig. BJ er fortsatt ganske tidlig i karrieren.
Hadde vi hatt en 3 år yngre Son og Kane hadde Johnson kunne fått tid til å finne sin rolle som tredjemann i et stjerneangrep. Mye av gallen han får fra fansen nå skyldes nok at vi trenger en til å skinne mer enn noen av de gjør. Med hans prislapp får han da urettferdige forventninger mot seg. Så får man se om det gjør han sterkere med tiden.