Kungreke
Når har Johnson stormet forbi noen?
Også ganske sprøtt. For en spiller som har hurtighet hvor ofte bruker han den til å "skremme" motstanderen?
Skal jeg si noe positivt (mer) om Johnson er det at han har ganske bra teknikk for å ha stor hurtighet. Mange raske spillere som ikke helt har teknikken til å kontrollere ballen i stor hastighet. Han virker til å håndtere det ganske bra.
Og jeg tror som nevnt at Ange er inne på noe, men hvor mange spillere som klarer å gå fra forsiktige slik som Johnson (Sessegnon er en annen) til å bli "løver" vet jeg ikke helt. Noen modnes og tar større rom med alderen, men mange har det bare ikke å være den typen personlighetsmessig. Johnson slår meg ikke akkurat som typen som får ballen og uten å tenke bare stormer på. Han minner mer om en spiller som når han har sjekket alle muligheter for å gjøre noe trygt kanskje prøver noe, men da er det for sent. Ødegaard var forøvrig sånn han også, men han klarte å forandre seg. Så skal ikke si at det er umulig.
Absurd hva vi betalte, men det skal jeg ikke skylde på Johnson for. Kanskje Forest kan betale Everton de 20m de mener mangler på Richarlison?