Da burde han vel koste mye mer enn 30m også hvis man skal bruke den logikken?
Konate er jo på ingen måte alltid skadet - selv om han slet mye i fjor. Spilte stort sett alt 90min fra mars.
På venstre har de Robertson og Tsimikas.
Greit å vente på van Dijk, men hva hvis han spiller på toppnivå i 3 år til? En mann som stort sett alltid spiller alt.
Hva gjelder verdsettelse så kan jeg ikke helt se hvorfor han skulle føle seg mer verdsatt av et lag som ikke har snakket med Wolfsburg - før evt. nå.
Kan jo ta Gvardiol. Noen som tror at han ikke vil føle seg verdsatt hos City fordi dette tok sånn tid? Eller Rice hos Arsenal?
O'Keefe som vanligvis er ganske kritisk til "klubben"/Levy har vel nettopp poengtert at i slike prosesser er det typisk selgende klubb som dikterer tempoet.
Jeg vet ikke hva greia her er. VDV kom vel hjem fra ferie på tirsdag så vidt jeg har forstått. Så selv om det ser veldig ut som at vi prøver mest på Tapsoba så kan jeg ikke kategorisk si at det er tilfellet. Hvis vi er så godt som 100% sikre på at VDV helst vil til oss over alt i verden - så har vi det ikke travelt. Jeg tror det er mer sannsynlig enn noe annet scenario, men skjønner jo "frustrasjonen" ved at dette ikke blir spikret. Spesielt når man ser 3-2 målet mot WH osv.