Dougie
De fleste virkelig gode lag har et stopperpar de returnerer til. I alle fall de som spiller med 4 bak.
Ikke så at man ikke rullerer. Og vi er nok ganske enige der - jeg også ønsker at vi kan rullere mer, men jeg tror ikke noe på at vi skal ha tre «stjerner» som skal kjempe om plassene.
Jeg ønsker at vi har 3-4. valg som er:
A) gode nok til at man ikke mener det er krise
B) aksepterer at de ikke spiller fast
C) spillere som ikke må ha 5 kamper for å spille seg varm
D) som gjerne kan bekle andre roller - da helst som back
Må gjerne ikke koste for mye heller. Alle penger vi bruker på en stopper eller to kunne vært brukt på en ny ving. En ny ving trenger ikke koste 150m, men hadde vi fått tak i en slags Bale eller lignende der foran hadde vi virkelig kunne kjempet om hva som helst.
Også ganske sannsynlig at vi må gjøre noe med midtbanen. Da spesielt en som kan utfordre Maddison. Får se med Lo Celso, men det mest sannsynlige scenarioet er jo at man prøver seg på en «Eze».
Et siste poeng er hvis vi skal kjøpe ei «stjerne» - vi er sannsynligvis mye bedre posisjonert for det til sommeren. Både med tanke på tilgjengelighet av denne stjerna og med oss forhåpentligvis i CL (selv om det å ligge helt i toppen av PL heller ikke er å kimse av - vi får se hvor vi ligger når januar kommer - desember kan bli tung).