mka07 Synes ikke Raya sin redning er sååå imponerende. BJ brukte alt for lang tid og burde plassert den bedre. Bra redning altså.
presley Vi ser hvorfor det er så utrolig viktig å treffe på overgangsvinduet.Det har vi gjort så til de grader.Veldig imponerende jobb. Vicario:Jeg var forbanna for at vi ikke gikk for Reya.Tenkte, nok en gang går vi for billig løsning som ikke egentlig ikke er god nok. Ja det godt å ta feil innimellom og her tok jeg grundig feil.Veldig imponert over Vicario, for en keeper.Mye trygghet og selvtillit, ser ut som han spilt mange år i PL.Ser etter å sette spillet raskt igang.Det så viktig å lykkes med keeper kjøpet og det gjorde Levy og Co.
Knut 🗣Guglielmo Vicario on the opportunity to play for Tottenham: "This was what I wanted and I didn’t want to listen to anything else. As soon as I knew there was an opportunity to come here I would have signed in blood, I would have walked from Italy." 😁😁
Schism Perfekt eksempel på hvorfor jeg mener høyde (og rekkevidde) betyr ganske mye for en keeper. Litt uvirkelig hvor god han har vært. Venter bare på at han skal bli menneskelig. Ikke bare redningene, men tryggheten han må gi. Med en «normal» keeper hadde vi vært nærmere Brighton enn Arsenal.
Schism Nja. Har diskutert med italienere en del ganger - vet ikke helt om man skal anta at det der er «kjeft». Synes det er flott at man bryr seg jeg.
Mabbutt Apropos Vicario, synes det er rart at han ikke har vært oppe til noe månedens spiller pris enda, for en fantastisk keeper! Men er vel litt som med utespillere, at man teller baklengs på samme måte som mål/assists?