Schism Nja. Har diskutert med italienere en del ganger - vet ikke helt om man skal anta at det der er «kjeft». Synes det er flott at man bryr seg jeg.
Mabbutt Apropos Vicario, synes det er rart at han ikke har vært oppe til noe månedens spiller pris enda, for en fantastisk keeper! Men er vel litt som med utespillere, at man teller baklengs på samme måte som mål/assists?
Ginola14 Missforstå meg rett. Vicario er helt riktig en flott type. Kan se han for meg som kaptein i klubben i 10+ år. Stusser bare over det klippet, etter en seier, hvor en tilsynelatende skjør type som Sess (fysisk og mentalt/selvtillit), får den der etter sine første få minutter for første gang på et år. Hadde det vært mot en av de etablerte så bare fint.
Kungreke Sessegnon må bare gjøre som Vicario sier, fyren har et helt annet perspektiv enn utespillerne og vet hva og hvordan det skal organiseres for å minimere mulighetene til motstanderen. Sess er så og si en fersk spiller for oss. Aldri spillt under Ange og fortsatt fersk på toppnivå pga alle skadene.
Mabbutt Vicario til Toney etter kampen: «I hope you didn’t bet om the result» Klasse 😂 Burde sagt det i kampens hete 😂
Knut For the sixth time in seven months, Guglielmo Vicario has been nominated for the Premier League's Castrol Save of the Month
Kungreke Realt røverkjøp. Må si det, at selv om vi har bommet en del i andre lagdeler så har vi stort sett alltid truffet med keepere.
Knut Guglielmo Vicario went to watch Barnet last night so he could keep an eye on how Spurs loanee Josh Keeley was getting on. Josh impressed once again and kept a clean sheet in a 2-0 win over Rochdale