Mabbutt Vicario til Toney etter kampen: «I hope you didn’t bet om the result» Klasse 😂 Burde sagt det i kampens hete 😂
Knut For the sixth time in seven months, Guglielmo Vicario has been nominated for the Premier League's Castrol Save of the Month
Kungreke Realt røverkjøp. Må si det, at selv om vi har bommet en del i andre lagdeler så har vi stort sett alltid truffet med keepere.
Knut Guglielmo Vicario went to watch Barnet last night so he could keep an eye on how Spurs loanee Josh Keeley was getting on. Josh impressed once again and kept a clean sheet in a 2-0 win over Rochdale
Dougie Ville vel tenkt at noen av opptrednene hans i feltet bør kunne kvalifisere som feil. Men enig i at sesongen jevnt over har vært veldig solid.
Schism Dougie Enig. Så er det ganske utrolig hvor mye overdreven kritikk han har fått for et par mål imot på corner. Hvor minst ett av de burde vært frispark. Vært fabelaktig. Utvilsomt en av PLs beste.
Cuti Hvis man ikke gjør noe, så gjør man heller ikke feil 😅 Men absolutt en godkjent første sesong alt i alt.
OysteinS Schism jeg mener vi har tapt 4 plassen på at det ikke er dømt angrep på keeper, motstanders taktikk var jo i flere så åpenbar å sette keeper ut av spill.
Knut Vicario ble ifølge klubben den kun trettende spilleren som har spilt alle minutter av alle kampene over en hel sesong for klubben i Premier League-æraen. Imponerende. https://www.tottenhamhotspur.com/news/2024/may/vicario-completes-ever-present-premier-league-season/
Knut Fra klubbens quiz er de andre tolv som har klart det samme som følger: Sedgley, Sheringham, Walker, J*das, Keller, King, Robinson, Friedel, Alderweireld, Lloris, Kane og Højbjerg.
Schism King. Den hadde jeg ikke tatt om jeg så hadde fått 868 forsøk (vi har vel hatt noe rundt 870 spillere).