Ingen som snakker om å "gå av hengslene" her. Vi har spilt en god kamp siden første del av desember. Så selv om man liker Ange er det rimelig spesielt hvis man mener det er helt uproblematisk.
Hva har gjort Pochettino til noe orakel? At han gjør det så godt med alle de pengene han bruker andre steder? At Mourinho mente vi kunne vinne ligaen er det ingen som snakker om - fordi det ikke passer historien? Eller at Conte loset oss inn til 71 poeng etter å ha tatt over etter Nuno. Klarer vi 71 poeng i år? Blir vel sånn ca. det tenker jeg. Under Conte det året skåret vi mer mål enn vi gjør under Ange per kamp og slapp inn betydelig færre.
Det betyr ikke at jeg ikke "støtter" Ange. Og selv om jeg mener spesielt Cuti overdriver forskjellen i stil (han hater jo Mourinho og Conte) så er jeg enig i at Ange på sitt beste er bedre å se på (selv om vi spilte mye bra fotball i 21/22 under Conte - problemet var at det utviklet seg i feil retning - ikke helt ulikt Ange per nå). Taket føles høyere på Ange hvis man kan få det til å fungere, men som nevnt mange ganger å ikke ha fremgang over lang tid er alltid skummelt i fotball. Spillerne elsket Pochettino (visstnok) og ingen manager i moderne tid har fått oss til å spille like bra som han, men selv da gikk det ikke til slutt.