Jeg hadde oss på sjetteplass, men mange hadde oss høyere.
Vet ikke om jeg synes vi «overpresterer» noe særlig lengre. I starten ja, men 5. plass bak Villa er ikke noe spesielt. 53 poeng er heller ikke noe spesielt (selv om det ikke er dårlig). Det spesielle er at spesielt Chelsea og Newcastle er så dårlige. Hadde ett av de lagene prestert «normalt» så ville vi nå vært på 6. plass.
Vi var bedre i begynnelsen enn jeg trodde vi ville være. Så har utviklingen siden den gang vært i beste fall flat. Skal ikke lage noe krise ut av det da utvikling sjelden foregår lineært, men vi kan ikke holde på slik vi nå holder på veldig mye lengre. Hvis denne sesongen avsluttes slik vi nå holder på og starter likt neste sesong vil presset på Ange raskt bli stort. Jeg tror ikke det vil skje, men kan ikke utelukkes.
Jeg håper og tror at med en fotballspiller sentralt på midten som faktisk kan hjelpe til i forsvar isteden for Bissouma og mer samspill blant resten så kan vi bli veldig veldig gode neste sesong. Ikke umulig at vi kjemper om tittelen. Også mulig at Ange er blitt «funnet ut» og at motspillet gjør at vi rett og slett ikke blir bedre. Spennet der er ganske stort. Ikke helt ulikt starten med Conte. Contes første sesong overgår dette fra Ange ganske kraftig for meg. Men så gikk det raskt nedover selv om vi fikk en del poeng i starten på hans andre sesong. Ingen utvikling i spillet - altså veldig likt Ange der.