Men en ting hadde jo vært om han hadde snudd skuta i ligaen og sånt sett klart å kvalifisere oss til CL.
Men her har vi jo vært ganske heldig i en finale, jeg mener VDV sin redning og Vicario sin redning er både tur og dyktighet. Men vi møtte ikke sinnsykt høy motstand. For all del bra at vi kunne forsvare oss litt og være kyniske. Men dag ut og dag inn i ligaen over en lang periode har jo vist oss at han åpenbart ikke er god nok mener jeg.
En kamp til eller fra kan ikke forvandle bildet totalt vel? Synes det er noe rart om man var Ange out og en finale endret troa man har på hans kapabiliteter som manager. Hvor god han er til å utvikle laget osv. Hvor god han er til å strukturere framover og bakover.
i United beholdt de Ten Hag fordi han vant en cup og det er en feil vi ikke trenger å gjøre. Så vi et lag i finalen som vi tenker kan gjøre det bra i Premier League?
Men for all del hvis jeg må velge mellom å ikke få en tittel og få en tittel og at han sitter 6 mnd til, inntil alle skjønner at han ikke er forvandlet eller har gjemt på et taktisk geni, så tar jeg det silverwaret jeg, og slipper banter fra supportere fra andre klubber 😉