Jeg står fortsatt for min kritikk av Ange og spillerne og mine argumenter for at jeg har ønsket et managerbytte. Jeg mener fortsatt at det er legitimt.
Jeg står også for det jeg sa om at hvis Ange tok etpar trofeer så ville jeg ha han neste sesong. Og jeg står også for at jeg sa at med ett trofe skal han vurderes i sommer for neste sesong.
Jeg visste at det kom til å bli stort å evt vinne EL. Men kvelden i går føles enda større enn jeg kunne forestille meg! Synes ikke vi var veldig gode (jo i perioder i første omgang), men gutta kjempet som LØVER!
Jeg er fortsatt ikke overbevist om at dette kan bli bra over tid, men jeg er veldig nysgjerrig. Nysgjerrig på om Ange kan levere ett til. Jeg ønsker at Ange får muligheten neste sesong. Og så lenge det ikke er katastrofe i ligaen, OG vi er med i flere turneringer enn PL, så mener jeg han skal få sjansen til å vinne mer.
Mange her inne synes nok jeg er rar, men jeg setter trofeer i EL, FA, ECL og LC over å bli 3-4 beste taper og få lov til å være med noen runder i CL. Kan vi begynne med å ta den Europeiske supercupen?
Som sagt, ikke overbevist, men veldig nysgjerrig!
Igjen: GRATULERER ALLE SAMMEN!