Man får vel svar som man spør?
Spennende at du tolker mine innlegg som cherry picking og stråmannsargumentasjon.
Mener at det har fremkommet flere ganger i innleggene mine at jeg mener vi diskuterer quick-fix versus langsiktighet.
Om Ange er rette mannen er det ingen som vet. Denne sesongen, med en hvilken som helst annen trener, hadde det gitt et annet resultat? Sannsynligvis. Hadde vi vært å kjempet om topp 6? Neppe.
Hvis vi skal bytte trener hver gang vi faller utenfor topp 6 fører oss bare lengre fra målet om å bli en konstant topp 6 kandidat. Det er min mening. Jeg sier ikke at det rett, men det er min mening.
Jeg sier ikke at vi har spilt gnistrende fotball, men vi har for pokker hatt en dugelig opsjon med motgang som jeg mener out-gjengen ser glatt bort fra. Vi vet ikke hvordan sesongen hadde blitt uten skader, vi vet ikke hvordan sesongen hadde blitt med samme forutsetninger og en annen manager. Vi vet ikke hvordan sesongen til neste år blir med Ange eller en ny manager. Uansett så vil jeg hevde at det vil gå betydelig bedre.
Og går det bra med ny trener så kan jeg tenke at det på grunn av det grunnlaget Ange la de to sesongene vi fikk, og out-gjengen kan tenke endelig en trener som får til noe.
Og går det dårlig med ny trener kan jeg tenke at sånn blir det når alt skal endres hvert annet/tredje år og out-gjengen kan si at ny trene må få tid til å rydde opp etter galskapen til Ange.
Fasiten får vi når sesongen er ferdig - i år og neste år.