Hada
Jeg tror klubben har de samme drømmene som egentlig alle oss fans. At Ange skulle være han koselige, karismatiske, litt originale karen som endelig skulle ta oss til topp med en slags «never say die» mentalitet.
At klubben forsto det mange av oss fans kritisere den for etter Pochettino. Jeg var for sparkingen av Pochettino, men ikke måten vi vinglet mellom forskjellige type trenere etter han (uten at jeg på noen måte var den mest kritiske). Jeg kan forstå hvorfor vi gikk for Mourinho og Conte, men det var et alt for stort brudd fra Pochettino. Nuno, uavhengig av hvor god han er, var bare et rot fra ende til annen. Ange skulle være den som var annerledes. Og det så så bra ut.
Hadde en «Conte» vært ledig nå hadde Ange fått sparken er min påstand. Det er han ikke. Og akkurat nå er alt fra 17. og opp egentlig det samme. Så skal man sparke Ange for å gi det til Mason? Da har man nok tid til å vente litt til, men tror ikke det skal tolkes som ei voldsom tillitserklæring til Ange.
Jeg vet ikke hva som skjer, men tipper det må brenne litt til. Som nevnt andre steder er det jeg frykter mest at vi har nå satt lista så lavt at hvis Ange kommer seg opp på 1.5 poeng per kamp resten av sesongen vil det bli sett som fremgang og derfor må han få en sesong til.
Jeg ser ingenting strukturelt eller på individuelt nivå som tilsier at han er god nok. Uavhenging av hvor mye jeg ønsker å se det.