rihno Eg var med på "kjipt med skadar, vi er litt uheldige" toget fram til VdV og Romero kom tilbake fra skade og rett inn i troppen, for så å bli skada igjen. Det er ikkje uheldig. Det er udyktig fra Ange. Var samme med Son da vi dreiv og skulel trene han opp. Vi spelte han fra start og tenkte vi skulle bytte han ut etter 60 min, istaden for å ta det andre vegen. Begynn dei på benken og få dei inn i match fitness sakte men sikkert i type 15-30 minutt.
Dette er ikkje nytt territorium. Når du har vore ute med skade må du matchas forsiktig i begynnelsen, for å unngå nye skadar. Ikkje da BERRE for å unngå å slå opp tidlegare skade, men også for å unngå nye muskelskadar som følge av for hard muskelbruk uten match fitness. Tipper der er skrive ein del doktorgrader om det temaet.
Forvente meir burde vi uansett kunne gjære. Med eller uten skadar. Og uansett om Ange er ein av grunnane til skadar eller ikkje. Det er ikkje slik at vi ikkje har hatt svolten ungdom, som managarar som Poch elska over allt på jord. Heller ikkje slik at vi har heilt ubrukelege reservar. Det har vi fks sett når enkelte av dei som konstant var på benken endeleg fek sleppe til (pga skadar). Hadde Udogie vore langtidsskada om Spence hadde fått lov å ta ein eller annan kamp på venstrebacken i år? Skal ikkje være bombastisk og seie JA. Men der er definitivt ikkje noko grunnlag for å seie NEI heller. Men der er eit definitivt kanskje.
Solanke virka som om han var på felgen mot Arsenal. Hadde han vore det om ungdomen hadde fått ein sjanse mot rørleggarar? Nei. Da skal vi spele med ein ving som ikkje klarar å score mål på spissplassen.
Orkar ikkje fortsette med grunnar til at eg ser skadar og slitasje som eit symptom på at noko er gale, istadenfor å sjå på det som uflaks.