Denne kampen forandret ikke mye for meg. Jeg mener ikke å være så voldsomt kontrær og jeg har fortsatt ikke tro på Ange, men etter Newcastle, Liverpool og Arsenal har jeg fått mer eller mindre tro på han? Kanskje litt mer om noe - riktignok fra et ganske lavt nivå.
Jeg fryktet at vi skulle gå på noen voldsomme smeller her, men det gjorde vi ikke. Vi vant til og med mot Liverpool - selv om jeg ikke tror vi går til finalen.
I går er skuffende i måten vi fremstår. Og jeg er helt enig i mye av kritikken man ser her inne og andre steder. Vi skal "liksom" være "modige" under Ange, men jeg så ikke noe til det i går. Jeg synes vi var feige og de samme spillerne gjør feil gang på gang. Denne gang Bissouma en type feil som bare ikke kan skje (at Kinsky bommer kan jeg godta).
Det er muligens mitt største problem med Ange. Han virker rett og slett til å være dårlig til å vurdere spillere. Greit at man er uenig med noen. Og noen ganger får treneren delvis rett. Pochettino holdt det gående med Sissoko lenge og fikk faktisk delvis betalt. Emerson hadde en litt lignende karriere her. Og det er ikke slik at Ange er fullstendig uvillig til å justere seg, men det har ofte skjedd etter skader. Spence er stjerneeksemplet. Gikk fra iskald til vår beste back på en kamp. Bergvall ble brukt så dårlig at til og med flere fans begynte å snakke om utlån. Fortsetter Bergvall som de siste ukene kan han ende opp som årets spiller (selv om det sannsynligvis blir Kulusevski). Kulusevski ble brukt som ving alt for lenge - og nå er han på vingen igjen alt for ofte. Udogie har vært dårlig i hele år, men må spilles til han skader seg - selv om Reguilon har vist seg å være helt akseptabel og Spence mye bedre på venstre enn Udogie. Johnson skal han ha skryt for nå å ha satt ut, men hvordan kunne vi betale så mye for han? Og selv jeg som liker Solanke - prisen er ganske sprø. Maddison passer ikke inn i noen rolle han har der ute - hvorfor måtte vi kjøpe han? Dragusin har klart seg fint nå i noen kamper og jeg forstår hvorfor vi liker han som spiller, men vil aldri passe stilen osv.
Så skal vi nå inn i en liten rekke med kamper vi "bør vinne". Jeg tviler på at vi går 4-0-0 de neste fire, men alt dårligere enn 2-1-1 vil være rimelig "krise". Februar kan bli knalltøft. Uten OK med poeng mot Everton og Leicester kan vi fint være i nedrykkskampen etter februar. Jeg tror ikke det, men rarere ting har skjedd. La oss håpe på 4-0-0 - det er ikke umulig.
Jeg husker noe av det jeg likte best med Redknapp var at han spilte spillere som passet der de ble satt til å spille. Og Redknapp forsto at Modric kunne spille sentralt, Rose på backen osv. Alt var bare så "opplagt logisk". Med Ange er alt bare komplisert. Backene må spille vanskelig. Hvordan skal vår 6 egentlig spille? Er våre indreløpere indreløpere eller offensive midtbanespillere? Skal vingene være som Kulusevski eller Johnson? Det kan sikkert bli flott hvis det sitter, men nå føles det mer og mer ut som man har en haug med spillere som ikke passer sine roller.