Veldig enig med forrige taler. Ofte virker det nesten forutbestemt at ting vil løse seg bare man bruker nok tid på det, men sånn fungerer jo ingenting uten de rette folkene. Så skjønner jeg at ingen faktisk tror det er så enkelt, men ja, jeg ønsker genuint også å bli overbevist om hvorfor akkurat Ange fortsatt er rett mann.
Så blir det jo litt sånn når ting går trådt og manageren havner under press at stemninga surner og forntene blir steile. Men jeg synes ærlig talt folk her inne som har gitt opp Ange stort sett argumenterer saklig og reflektert for seg. Ja, det blir noe «hakk i plata» og conformation bias, men det gjenspeiler også prestasjonene siste tida.
Og en annen ting som ofte går igjen i sånne situasjoner er at den parten som taler for tålmodighet ofte påberoper seg å være den parten med nyansene og perspektivene. Som om man ikke kan ha kommet frem til at Ange ikke er rett mann uten å ha reflektert ordentlig over det. Fasit er vel at det er mye rart fra begge sider nettopp fordi frontene blir så steile og saken så betent.