Mabbutt
Enig i det meste.
Kommentar litt på siden, men jeg har ingen problemer med at spillere har en dårlig periode. Skal sies at Romero var dårlig i høst også. Men det er måten det skjer på. Måten han ikke orker å gå skikkelig i press. Måten han kaster seg inn i ei helt idiotisk takling som fører til straffen. Han er rett og slett en spiller som ikke bryr seg.
Og hva gjelder Dier så skal jeg ikke forsvare Dier. Men burde ikke en såkalt verdensstjerne som Romero være en som løfter Dier og nå Porro?
Så både håper og tror jeg at Romero løfter seg igjen, men ser man denne sesongen under et er det fryktelig. Og nå som jeg og sikkert de fleste andre trodde han individuelt var litt på vei opp igjen etter en dårlig høst - så ble det bare dårligere.
Neste sesong blir «make or break» for han. Nå har vi gitt Dier og Sanchez alt for mange år. Kan ikke gjøre det samme med Romero.
I alle tilfeller tydelig at det ikke er Romero vi kan stole på som vår forsvarssjef. Han må få en partner som er bedre enn han. Og i alle fall en som kan organisere ting.