Schism Kungreke Han får nok seg en ny jobb, men usikre på om topplagene ligger langflate etter Conte nå. Napoli er muligens et alternativ, men høres ikke ut som han er førstevalg der heller.
Dougie Schism Han får nok seg en ny jobb, men usikre på om topplagene ligger langflate etter Conte nå. Enig. Utvilsomt en god trener, men jeg tror alt dramaet utenfor banen er noe mange av toppklubbene ønsker å styre unna.
Cuti Var derfor han hadde vært i kontakt med LE. Men ja. Merkeligere ting har skjedd i Italia. De Laurentiis har vel en liste han også antar jeg, og kommer man langt nok ned må man fire på noe. Men KK tviler jeg på der. Ajax hadde vært moro.
ToreG Leser ikke så mye på ryktebørsen, men til dere som gjør det: Er Solskjær noen gang nevnt? Ikke at det er noe ønske, men rart om vi skulle være linka til alle andre.
CWaddle Iflg troverdige The Sun, er Ange Postecoglou klar neste uke. Altså, slik ståa er, kan de fort ha rett.
Kungreke CWaddle Jaja, forrige uke var Slot klar. Uka etter er sikkert en annen fyr klar. Vi er heldige hvis Conte kommer tilbake til jul 😂
Schism Media går i tog. Først Nagelsmann - så Slot - nå Ange. Før eller senere får de vel rett. Celtic må vel bli ferdig med en cupfinale først. Så skal vel ting stoppe på at de ønsker 12m for han 😆
Knut Personlig synes jeg Gold er blant de bedre, men gidder ikke lese artiklene til Football.london lenger - har heller på Youtube-sendingene hans i bakgrunnen når jeg gjør noe annet. Når det er sagt så lever jo han av "klikk" han også...