Andreas
Har holdt det samme synet rundt Potter selv, men så ser man hva De Zerbi får til med det samme laget som heller ikke har noen toppspiss (Ferguson er god for å være 18 selvsagt). De som har skåret mest mål for Brighton under De Zerbi er Mitoma, Ferguson, March, Mac Allister og Gros.
Jeg tror nok Potter har et større problem rundt sin måte å spille fotball på enn at han bare mangler spisser. Selv ikke da han tok Østersund oppover klarte laget å skåre 2 mål i snitt per kamp.
For meg var det ten Hag og Potter jeg ønsket meg under Nuno-sommeren. Potter hadde nok uansett vært bedre enn Nuno, men nå er jeg ikke like overbevist lengre om at han er en det er verdt å prøve. Dvs bak Nagelsmann og evt. Gallardo (som jeg ikke har noen synspunkter på, men som er et «hot» navn) så begynner det nå å bli ganske tynt (LE er vel også muligens tilgjengelig) - er Potter noe dårligere enn Ange? Vanskelig å si, men lufta gikk voldsomt ut av Potter med Chelsea. Og det var ikke bare spissproblemet. Han rotet også veldig mye rundt. Litt overraskende da han har lang fartstid som trener tross alt.