Nja.
Å trene Tottenham om 13 mnder uten Kane og uten penger for Kane er rimelig krise. Også rimelig krise hvis en ny trener må spille Son uansett - hvis han igjen ikke presterer.
Så er dette litt "Catch-22". Er bare å glemme at Kane skriver ny kontrakt med Tottenham hvis vi ikke får orden på ting rimelig kjapt - og at det blir brukt mye penger i sommer.
Så Levy sier potensielt nei til Slot fordi han ønsker å gjøre større forandringer enn Levy ønsker. Levy blir pga Slots nei tvunget til å gjøre større forandringer enn han ønsker - med en trener som ikke var hans førstevalg.
Så har jeg sittet i mange forhandlinger selv hvor vi fra samme firma etter et møte ikke er enige om hva som faktisk skjedde, hva som ble sagt, hva de andre evt. mente osv. Ganske standard prosedyre at det er mer "uklart" enn hva folk tror.
At Slot kunne ha sagt noe som at han trenger X antall nye spillere som da i praksis betyr at man må selge noen "big boys" (det trenger ikke være Kane) - kan jeg fint se for meg.
Akkurat nå ser jeg ikke på det som særlig mer usannsynlig enn at vi plutselig, etter å ha lekket så mye om Slot, bestemmer oss for at det skal strande på noen millioner. Og at vi trodde vi skulle få Slot til mer eller mindre samme "pris" som hans kontrakt gir neste sesong. Akkurat nå kan man ikke avskrive at vi er så dumme selvsagt, men det høres også søkt ut.