I forhandlinger, hvis man skal rapportere om de, så tar man alltid en sjanse. Var Willian klar for oss? Formelt sett ikke, men hadde "Romano" sagt så i det han sitter inne på et venterom for en medisinsk sjekk så kan jeg akseptere at vedkommende endte opp med å ta feil. Synes Romano spesifikt for å ha så mange saker om så mye treffer mer enn akseptabelt.
Alle forstår vel også at ei forhandling er ei forhandling? Man kan være 99.9% enige, men så kan det stoppe på noe man egentlig trodde var en teknikalitet. Opplevd det flere ganger selv i mitt yrkesliv. Trenger ikke være noens feil. Kan også være at folk forandrer mening underveis - uten at det er noens feil. Problemet til Levy der er at han har brukt opp kvoten sin.
Og selvsagt vil klubber, managere, agenter, spillere osv. bruke den slags kanaler for å manipulere i forhandlinger.
Forøvrig spekulasjon hva som skjedde med Slot:
"Doesn’t seem to have been talked about much but WLB indicated that the visions didn’t align. Slot’s plan was to sell Kane & Son and use the money to rebuild. Levy didn’t agree…. end."
Aner ikke om det er riktig, men kan fint se for meg at man har vanskelige samtaler av den typen - som til slutt ender opp med at man går videre. Hva hadde folk her inne gjort hvis Slot hadde bedt om å selge Kane for å bygge nytt?
Personlig ville jeg vært enig med Slot, men hva om vi gjør så og får en håpløs start på sesongen? Da vil Tottenham være klubben som solgte sin eneste gode spiller og ga en urutinert kar som Slot frie tøyler. Presset og maset hadde blitt helt sensasjonelt.