Tror ikke det er det cjmozart sier.
Kan sammenligne Slot, ZZ og LE. Og jeg har ingen sterke syn på hvem av de som har størst sjans til å lykkes i Tottenham, men skulle jeg rangert de ville Slot stå øverst.
ZZ har kun trent RM og man kan diskutere hvor godt han gjorde det i runde 2. RM fra den tiden mot oss er omtrent så langt unna man kommer. Det var et stjernelag som man i hovedsak skulle unngå havnet i konflikt med seg selv. Vi er nå et lag med i praksis ei stjerne og en haug med middelmådige til veldig gode spillere som vi trenger å forbedre.
LE litt samme. I motsetning til ZZ har han også trent lag som ikke besto av verdensklassetalent, men da uten særlig suksess. Nå er det lenge siden og jeg forventer at LE er en bedre manager nå enn hva han var for 10 år siden.
Slot har to ganger raskt forbedret lag. Med Feyenoord satte han attpåtil sammen et lag raskt etter store utskiftninger. Er det ikke det vi ønsker å se hos oss i sommer?
Igjen - betyr ikke at jeg «vet» at Slot lykkes og at de to andre ikke vil. Jeg er ikke negativ til LE, men jeg hadde heller tatt Slot. ZZ har jeg ikke tenkt så mye over, men skjønner fint hvor cj kommer fra. Kunne ZZ ha skapt noe stort med oss? Umulig å vite. Han gjorde det opplagt godt i CL, men han hadde feks lavere «win %» enn Mourinho i RM. Og hans «win %» i hans andre periode må man foruten Lopetegui sine 14 kamper tilbake til Schuster for over 15 år siden for å finne dårligere.
Du tok vel heller ikke mot Conte med åpne armer? Ei heller noen stor fan av Mourinho. Managere som har alt det ZZ og LE har - og vel så det.