Kompany var det åpenbare valget for min del når Levy er for sta til å kjøre ønskereprise med Poch og Tuchel glapp til Bayern.
Da hadde vi fått en meget lovende og intelligent fyr med massevis av PL-erfaring som kunne bygget noe offensivt fra grunnen av. Å frykte at han skulle blitt aktuell for City dersom han blir den beste manageren i verden blir helt bak mål for min del. Da kan vi heller ikke kjøpe de største talentene på banen dersom vi skal frykte at de vinner Ballon d’Or og ryker til RM.
Nå ble det ikke Kompany heller dessverre. Da håper jeg på Luis Enrique. Tror hans type fotball og Tottenham hadde gått svært godt overens. Ser ut som Barca-skolen funker greit med City og Arse så hvorfor ikke med oss?
Det virker som Slot også er en offensivt anlagt manager, selv om hans manglende bakgrunn nok gir ham langt mindre tid og respekt i utgangspunktet både blant egne spillere, potensielle nysigneringer og fansen. Men han kan selvsagt bli en suksess fordi. Tror han i større grad er avhengig av å treffe på det meste fra dag 1, hvis ikke blir det fort Nuno 2.