CWaddle
Opplagt at mye er "clickbait".
Avis X annonserer at vi er i samtaler med Nagelsmann. Så kjører man den historien i 4 dager. Hvor mange klikker seg inn på en artikkel om Nagelsmann på dag 5? Hvis man derimot lanserer en ny kandidat på dag 5 vil folk klikke - og man vil potensielt skape "blæst" om saken gjennom at folk deler frustrasjon eller entusiasme over den nye kandidaten på Twitter og lignende. Er så kjedelig forutsigbart.
Personlig tviler jeg på at vi nå har en opplagt drømmekandidat. På samme måte som feks Chelsea nok sonderer markedet (de trodde vel at Potter var drømmemannen - så de har nok også lært litt).
Og for meg kan man nesten like gjerne kaste terning. Som historien vår og diskusjonen her inne har vist er det så uforutsigbart hvem som til slutt lykkes.
For meg er det viktigste hva gjelder alle de vi er linket til (jeg kan ikke se at noen av de er "Nuno") - at man plukker en som er motivert og som er inneforstått med rammene man må jobbe under. Orker ikke enda en som skal sutre over slik. Om det er Pochettinos langvarige sutring eller Conte-style "melt down". Vi er en stor klubb, men ikke City hva gjelder penger - godta det! Gjør det beste ut av saken. Og hvis man ikke klarer det - ikke ta jobben.