Håper og tror at vi leverer en solid forestilling her.
PL: Everton - Tottenham | 3. april 2023
Dette blir en spennende kam for oss. Hva leverer vi npr Stellini er sjefen, blir det Conteball eller har han egne ideer? Får spillere som var "club signings" muligheten? Stellini virker rundere i kantene enn Conte og mer samarbeidsvillig.
Tenker vel at venstresiden har fint lite forsvar helt uavhengig om Perisic er ute eller ikke - det han har vist i forsvar har vært ekstremt tynn suppe. Samtidig har vi vel kun 2 backer igjen (hvis vi regner Tanganga som back), med Lucas, Deki og evt Dier som alternativer.
- Redigert
Det har jo vært som å spille med tom venstreside uansett i perioder. Vi får vel fortsette å spille med 9 mann.
Potential return for Davies er 30/3, så vi kan jo håpe.
Så må jeg også si at Son så litt skarpere ut de siste kampene, så det er kanskje ikke helt mørkt
Edit: Litt mørkt allikevel. Så feil på Davies. 30/4 var det visst
Lenglet kan vel spille venstreback kanskje?
Kanskje Danjuma kunne prøvd seg?
Skulle da tror Deki har gode forutsetninger for å takle en venstre vingback
Spille 4 4 2 så mener jeg det løser my. Kanskje naivt å tru at Stellini endrer noe radikalt i første kamp men det er jo ikke så veldig vanskelig egentlig
Tja, har vi egentlig en venstreback i 4-4-2? Jeg vil tro Lenglet er adskillig mer komfortabel som venstre stopper, og våre 3 mulige venstrebacker er alle skada.
"injure himself" er han en selvskader?
Leste et sted at Danjuma gjorde sakene sine bra på LWB da han spilte i Belgia
Perisic back in training
Cristian reiterated that Hugo Lloris had been back in training since last week and that both Ben Davies (hamstring) and Ryan Sessegnon (also hamstring) ‘are pushing to recover’. He added: “They are not ready, but they are pushing to recover as soon as possible.”
Viser ikke Tottenham selvsagt.
- Redigert
Måtte jo bli slik
Son , Dier og Perisic . Greit at det er lite med alternativer nå men var vel å tru på julenissen å håpe på litt endring
Conte som har satt opp laget