Conte som har satt opp laget
PL: Everton - Tottenham | 3. april 2023
Egentlig så tror jeg vi stiller svakere i mål med Lloris tilbake enn om Forster hadde stått videre
- Redigert
Er litt tynt i rekkene når både Devine og Mundle er på benken.
lloris, tja, er det et pluss ? Man kan diskutere managere i det uendelige, men uansett må det inn nye spillere i forsvar og på venstrekant. At Sess og Davies er på vei tilbake nsnart ? får meg ikke til å rope hurra ," faren er over ".
Håper inderlig jeg tar feil, men her er ikke vi favoritter i mine øyne .
Kjører 3-4-3 en kamp til.
Vi slipper inn mye mål, men vi forandrer aldri på formasjonen.Kjenner jeg er veldig oppgitt.
Tror dette blir tøft, men vi tar 1 poeng.
Dette er vel bare én av de neste kampene vi må vinne for å få CL. Ikke helt cup enda, men en seier gir oss boost, og legger press på ManU og Newcastle.
I kveld bør de vinne på trass om ikke annet.
COYS!
For å være ærlig driter jeg litt i både spillere og formasjon. Det eneste som betyr nor for meg er holdninger og vilje til å ville femover og til generelt bare å vinne, jeg bryr meg om.
Synst dette ser forholdsvis bra ut eg, så langt. Tydleg at vi har vore sultefora på underholdende fotball.
Ser ikke kampen men utifra stats og sjanser ser det ut som vi har møtt opp til førsteomgangen.
Å spille ut bakfra er helt håpløst med den baguetten i mål.
- Redigert
Plutselig er vår høyre vingback veldig alene på siden og får faktisk ballen langt fremme. Selvfølgelig nesten kun pga timingen på løpene til han nye vingbacken.
Ut med skipp og inn med sarr. Skipp er dessverre fryktelig begrenset i den kreative delen
Romero er skrudd på idag ihvertfall. Sykt hvor bra han er med ball
Perisic har hatt et par bra innlegg og
Tja, ikke ille men kan fort gå galt. Første målet vinner. Fort en 0-0 kamp.
Synd vi ikke leder til pause. Håper vi ikke har tømt oss til neste omgang.