Everton (15) VS Tottenham Hotspur (4)

Turnering: Premier League
Når: 3. april 2023 kl 21:00
Stadion: Goodison Park
Dommer: David Coote
TV: Viasport Premier League, Viaplay

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Porro Romero Lenglet Dier Perisic(?)
Skipp Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Forster, Sarr, Danjuma, Moura, Tanganga, Sanchez, Devine,
Skadet: Bentancur, Bissouma, Sessegnon, Emerson, Davies, Richarlison, Perisic(?)
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Ingen (Gray?)
Forventet resultat: 0 - 3 (Kane,Son,Kulusevski)

#Tottenham #Everton

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Dette blir en spennende kam for oss. Hva leverer vi npr Stellini er sjefen, blir det Conteball eller har han egne ideer? Får spillere som var "club signings" muligheten? Stellini virker rundere i kantene enn Conte og mer samarbeidsvillig.

Tenker vel at venstresiden har fint lite forsvar helt uavhengig om Perisic er ute eller ikke - det han har vist i forsvar har vært ekstremt tynn suppe. Samtidig har vi vel kun 2 backer igjen (hvis vi regner Tanganga som back), med Lucas, Deki og evt Dier som alternativer.

Det har jo vært som å spille med tom venstreside uansett i perioder. Vi får vel fortsette å spille med 9 mann.
Potential return for Davies er 30/3, så vi kan jo håpe.
Så må jeg også si at Son så litt skarpere ut de siste kampene, så det er kanskje ikke helt mørkt 😊

Edit: Litt mørkt allikevel. Så feil på Davies. 30/4 var det visst

Kungreke Ikke mot Everton; kanskje som stående back mot et lag som trykker oss bakover (så skal det sies at vi ligger lavt uansett hvem vi møter for tiden)

Skulle da tror Deki har gode forutsetninger for å takle en venstre vingback

Spille 4 4 2 så mener jeg det løser my. Kanskje naivt å tru at Stellini endrer noe radikalt i første kamp men det er jo ikke så veldig vanskelig egentlig

Tja, har vi egentlig en venstreback i 4-4-2? Jeg vil tro Lenglet er adskillig mer komfortabel som venstre stopper, og våre 3 mulige venstrebacker er alle skada.

Schism Kampen er jo i dag da. Mennja, blir litt feil av dem å vise Tottenham med det navnet.

Son , Dier og Perisic . Greit at det er lite med alternativer nå men var vel å tru på julenissen å håpe på litt endring