Knut Tenker du har rett. Det blir om ikke annet mer fokus fra pressen på dette ifm overgangene deres.
John_chef Hvor var der når Danny Rose banket inn 1-0 på hel volley, langt utenfor boksen? Av alle kamper jeg har vært over og sett (37 så langt), så er det høydepunktet!
OysteinS John_chef jeg måtte nøye meg med storskjermen (3,5meter) i peisestua, et høydepunkt der også,..
Madball Hm.. har jeg undervurdert arse i år eller er ikke Liverpool i nærheten av hva de er på sitt beste?
Madball Cuti De er ikke der de har vært men ser på det som usannsynlig at de fortsetter å være like dårlige hele sesongen
Dougie Mon tro hva alle tinfoil Arsenal-supporterne, som mener ligaen og FA har en agenda mot dem, sier nå. Andre kamp på rad de får drahjelp fra dommer og VAR.
presley De ser veldig friske ut og har nå et godt tak på PL gullet.Selv om de har fått skader så greier de kjøre på. Ingen her inne unner dem PL gull, men de ser uheldigvis solide ut for øyeblikket.
presley Madball Tror Arteta lett står over EL og andre cuper nå, selv om de er nærmest garantert CL neste sesong. Ja mye kan skje ennå.
Madball Godt ikke Soton rakna fullstendig. Selv om en skulle tru det var mulig å holde på en 3-1 ledelse når det kun er minutter igjen å spille
rihno En liten konspirasjonshypotese på lørdagskvelden. City vinner PL 2 poeng foran Ars*nal, men City blir dømt i saken mot seg og får 12 poengs straff og ender på fjerde plass.