Vi ferierer når det er i boks. Hovmod står for fall.
Hater Ars*nal
Dette kan fort gå galt, ja. Ars* spiller mer eller mindre uten press, vi med plenty av press.
Arsenal spiller mer eller mindre uten forsvarere også
Høyner drømmescenario med at vi berger uavgjort etter en dodgy dommeravgjørelse. Bare for å helle ennå mer bensin på bålet hos Arsenal-fansen og hele «agenda against Arsenal»/konspi-greia de har gående.
Forresten vil jeg si at den 4.plassen er ganske viktig. Det er 4 klubber som i utgangspunktet har mye sterkere økonomi, brutalt mer velfylte pokalskap og en høyere anseelse blant etablerte toppspillere ,enn oss. Kult at vi kjøper unge lovende spillere og andre gode som går under radaren for City/Chelsea/Liverpool/Manure men ikke interessert i at arse skal snike seg foran oss. De 5 åra vi har havna foran de har gjort at de sliter med å etablere et nytt topplag
Vi har nå kommet foran arsenal 6 sesonger på rad.Arsenal han en egen dag nå de kommer over oss.
Hvorfor har ikke vi noen?
Lest litt på nettet og to navn dukket opp, St.Hotspur day og St Arse's day.
Virker som Arsenal har en voldtekt-sak gående på en av spillerne sine.
Saint Woolwich Day is the day when Tottenham fans celebrate the fact that Arsenal can no longer catch Tottenham in the League.
St Hotspur Day - the name given to the day when Tottenham defeated Arsenal in the 1991 FA Cup semi-final - could arguably be considered an equivalent to St Totteringham's Day.
Mulig det finnes flere dager å feire i tillegg til hver 3 poenger!
Kom de inn på Partey-saken på Viaplay? De nevnte det ikke i det hele tatt på NBC
Så kampen i går, og Arsenal virker å være veldig mye klarere for seriestart i år en i fjor. Jesus så ut som en superstjerne de første 30 minuttene og fremover på banen ser de ganske bra ut. I forsvar så Saliba veldig god ut, mens de 2 andre var ganske rustne. Ben White ser virkelig ikke ut som en 50M-spiller, og spiller de slik fremover, trur jeg de fleste lag vil skåre mot dem.
cjmozart
De har fått et veldig snilt kampprogram og kan muligens være tabelltopp inn i landslagspausen, selv om det du skriver om forsvaret deres gir et visst håp.
Blir nok ekstra viktig å karnøfle dem skikkelig på Emirates for å stoppe ethvert momentum!
- Redigert
Begynte å bli litt off-topic så jeg flyttet postene om Partey hit. Hva er greia - er han frikjent eller hva er egentlig status?
- Redigert
Man er riktignok uskyldig inntil det motsatte er bevist - men om det foreligger ubetvilsomme beviser allerede nå så bør enhver seriøs klubb ta grep umiddelbart...
Utrolig vanskelig de der. Generelt mener jeg klubber gjør rett i at man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Blir veldig veldig vanskelig hvis klubber skal begynne med egne vurderinger - da er de dømt til å gjøre feil før eller senere.
Men så er det ikke svart/hvitt heller. Greenwood virker til å være et eksempel på at man må ta affære før det er kommet noen dom.
Virker jo utvilsomt ikke bra det som virker til å ha kommet frem med Partey, men man få faktisk få bekreftet at de meldingene er ekte osv. Da må politiet på banen osv.