Wolves (15) VS Tottenham Hotspur (4)

Turnering: Premier League
Når: 4. mars 2023 kl 16:00
Stadion: Molineux Stadium
Dommer: Tim Robinson
TV: Viasport Premier League 2, Viaplay

Forventet lagoppstilling:
Forster
Emerson Romero Dier Lenglet Davies
Skipp Højbjerg
Kulusevski Kane Richarlison

Innbyttere: Whiteman, Porro, Sarr, Tanganga, Perisic, Danjuma, Son, Moura
Skadet: Bentancur, Bissouma, Lloris, Sessegnon
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Neves
Forventet resultat: 0 - 1 (Højbjerg)

#Tottenham #Wolves

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Om jeg hadde måtte velge mellom tap i denne kampen og tap i FA-cupen på onsdag hadde jeg nok valgt sistnevnte, slik at vi fremdeles henger sånn noenlunde med i topp 4. På lørdag er mitt håp at vi klarer å stille med ca samme lag som mot Chelsea og at vi for en gangs skyld tar en komfortabel seier. Noe sier meg dog at jeg tar grundig feil i disse forhåpningene...

Knut
    Vanligvis ville jeg vært enig ang PL/FA cupen. Men nå har tørken vart så lenge at det begynner å lukte av oss. Kan umulig være bra å ikke vinne noe på så lang tid.
    Uansett så er det ikke noe å gjøre med det nå, annet enn å slå tilbake. Toppet lag og intensitet som mot Chelsea så bør kvaliteten vår gi oss 3 poeng

Dersom vi ikke vinner denne kampen var ideen med rotert mannskap i FA cupen totalt bortkastet.

At SU trekker Blackburn på hjemme…. Utrolig irriterende. Og selv om jeg ikke tror vi ville vunnet FA cupen så hadde vi selvsagt hatt en sjanse med to X Themchester og oss.

Så er jeg allikevel enig at topp 4 er viktigere. Kane drømmer selvsagt om å vinne noe med oss, men når han skal avgjøre hvor han skal videre i sommer tipper jeg CL neste sesong frister mer enn at vi evt vant FA i år. Ikke at det å slå Wolverhampton betyr CL. Eller det å tape betyr at vi ikke når.

Så frykter jeg denne. Ikke først og fremst pga SU, men fordi Wolverhampton er særs glade i å spille ball. Nesten bedre at vi spiller borte ettersom jeg tror fansen på hjemmebane fort kunne blitt frustrerte av å se Wolverhampton slå pasninger. Vi er ofte ikke så gode til å håndtere det. Vi ender opp dypt og uten Son i noe særlig slag er vi ikke så gode på kontringer heller.

Ikke at jeg skal påstå at Wolverhampton er uslåelige. Vi har en OK sjanse, men man blir jo litt usikker etter SU. Vi har forsåvidt vært brukbare til å heve oss før så får håpe det. Selv om jeg knapt forventer noe fyrverkeri for oss selv om vi skulle møte opp for revansje.

Nå har vi ofret FA Cupen igjen, så nå er det ingen unnskyldning for å ikke vinne mot Wolves. Stiller meg mest kritisk til at Son startet og at vi startet med Perisic uten at vi sparte Davies. Satser på at Royal er tilgjengelig, for Porro virker langt ifra klar til å starte.

Forster
      Romero, Sanchez, Lenglet
      Royal, Skipp, Sarr, Davies
      Kulusevski, Kane, Richarlison

Højbjerg så sliten ut og gjorde en del feil i midtuken, Skipp og Sarr viste mot Milan at de passer fint sammen.

Tja, Stellinis sin statistikk fikk seg et kraftig skudd for baugen etter tapet på onsdag. Når det er sagt så er hans stats fremdeles langt bedre enn Tim "59% win ratio is second to none" Sherwood 😁😁

Hehe, klarte ikke å la være:

Beste klippet på internett! 😂

Her var det en del overraskelser! Men forsåvidt greit at man roterer - viktig CL-kamp til uka.

Shit. Her legges det opp til tap ser det ut til 😁

Enig med Knut ! Vanskelig å forstå hva man prioriterer. Holder man på slik blir det ikke topp 4 heller.

Her frykter jeg det verste med den venstresiden... Positivt at Dier hviles, men forstår ikke hvorfor Perisic starter og Davies starter som stopper igjen.

Son.

Får håpe Porro får gjennombruddet i dag!

Costa mot Romero, kampen i kampen. Lukter kort!

Føles rart å si det, men synes litt synd på Royal. Har gjort det veldig bra i dem seneste kampene, men blir belønnet med benk.
        Nesten så jeg heller hadde ønsket han på venstre, istedenfor han tomsingen som flyr rundt der!